English       Join KSYM

מה בית הכנסת מפרסם?

   באופן כללי, אנו שולחים מידע רק כאשר הוא רלוונטי לרוב חברי הקהילה ובהתאם למה שחשוב להם לדעת במסגרת החברות שלהם   

   בבית הכנסת.

   כמה דוגמאות לתוכן שנשלח דרך רשימות התפוצה של בית הכנסת:  

  •   הודעות מהרב, מוועד בית הכנסת, מהוועדות השונות וכו'
  •   הודעות הקשורות למעגל החיים הנוגעים לחברי הקהילה.
  •   על אירועים ותוכניות, המאורגנים על ידי בית הכנסת ומיועדים לחברי הקהילה.
  •   מסמכים והוראות חשובים.
  •   הודעות לחברי עמותה כפי שנדרש בתקנון.
  •   עדכונים בנוגע לתפילות, אבטחה ודברים חשובים נוספים.

כמה דוגמאות להודעות ותכנים של גורמים חיצוניים, הנשלחים דרך רשימות התפוצה של בית הכנסת:

  • הודעות מטעם הרשויות- מקומיות וארציות (כאשר אנו רואים לנכון לחזור עליהן בערוצים שלנו)
  • אירועים של גורמים חיצוניים המתארחים בבית הכנסת, כאשר הוועד/הוועדה החליטו/הסכימו לקדם אותם.
  • הודעות הקשורות למעגל החיים של חברים לשעבר או של חברים בקהילה הרחבה (כאשר הדבר רלוונטי מספיק לחברי הקהילה שלנו כדי להצדיק את שליחת ההודעה).

  כיצד בית הכנסת מתקשר עם הקהילה?

    לבית הכנסת יש כיום ארבעה ערוצי תקשורת עיקריים עם חברי הקהילה: שלושת הראשונים מופעלים ע"י הנהלת בית הכנסת והערוץ הרביעי הינו משאב קהילתי פתוח לציבור.

  • הודעות בבית הכנסת - נמסרות לאחר התפילות בשבתות ובחגים.
  • דוא"ל לרשימת תפוצה - הודעות חשובות.
  • ניוזלטר שבועי.קבוצת ווטסאפ רשמית.
  • עמוד פייסבוק - פתוח לכל אחד לפרסם או להגיב, ללא דרישות הנוגעות לשפה או תוכן.

 מהי מדיניות השפה שלנו?

   אנו מציגים את המידע בשתי השפות- עברית ואנגלית. מבחינה לוגיסטית הדבר דורש מחברים המעוניינים לפרסם תוכן, לעשות זאת 

   בשתי השפות ולעיתים אף נדרש סיוע בתרגום. אם התוכן אותו תרצו לפרסם לא יוגש בעברית ואנגלית, יתכן ויהיה עיכוב בהפצה עד    

    שתמצא עזרה בתרגום.

   איך מבקשים לפרסם הודעה על שמחה וכו' דרך תקשורת בית הכנסת?

  • אם ההודעה שלכם עומדת בהנחיות המפורטות לעיל, יש לשלוח את הטקסט המוצע (באנגלית ובעברית אם אפשרי) לכתובת: comms@ksym.org.il. בקשות שיישלחו לאנשים אחרים או לכתובות דוא"ל אחרות אינן מובטחות להיכלל בהודעות.

  • במידה והנכם מכינים פלאייר עבור אירוע, אנא שימו לב להנחיות הבאות:

יש לכלול תמיד בגוף הפלאייר-

  • פרטי איש קשר למידע נוסף.
  • לוגו של KSYM.
  • השפה בה תהיה ההרצאה.
  • זמן ומקום ההרצאה.
  • עיצוב מותאם עבור קהילת KSYM, בו עברית ואנגלית יופיעו על פלאייר אחד.

 

  מהי המדיניות לגבי שליחת הודעות הקשורות במעגל החיים?

   הערה: רק חברי עמותה (קרן הבניין) וחברים במעמד ניסיון יהיו זכאים לפרסום הודעות הקשורות למעגל החיים.

  •  אירוסין/חתונה/לידה- כאשר ההורים הם בעלי השמחה, ההודעה נשלחת פעם אחת במייל ובהודעת וואטסאפ נפרדת, מופיעה בניוזלטר הקרוב ביותר לאחר האירוע, וכן נמסרת כהודעה של הגבאים בבית הכנסת. אם בעלי השמחה מעוניינים לפרסם את ההודעה בניוזלטר שלפני האירוע (למשל, שבת שלפני החתונה ולא לאחריה), הם יכולים לבקש זאת.

לתשומת לבכם: כאשר הסבים והסבתות של בעלי השמחה הם חברי קהילה, ההודעה תימסר פעם אחת בניוזלטר השבועי וכן בהודעת הגבאים בבית הכנסת.

  • בר/בת מצווה- הודעה ע"י הגבאים בבית הכנסת ופרסום בניוזלטר השבועי בשבת של/לפני השמחה (ללא שליחת מייל או הודעת וואטסאפ נפרדת).
  • גיוס - הכרזה בבית הכנסת ופרסום בניוזלטר השבועי בשבת שלפני הגיוס. (לא ישלח מייל או הודעת וואטסאפ נפרדת). 

הערה: המדיניות שלנו היא לא לכלול פרטים ספציפיים על הגיוס (חיל, תפקיד וכו').

  • בד"ה - הודעת מייל והודעת וואטסאפ נפרדות ישלחו עם פטירת קרוב מדרגה ראשונה של חבר קהילה, בנוסף להכרזה בבית הכנסת ופרסום בניוזלטר השבועי.

  מהי המדיניות לגבי הודעות על שיעורים ואירועים?

  • אירועים ושיעורים - הודעה פעם אחת באמצעות מייל ייעודי ויכללו בניוזלטר השבועי עד לתאריך האירוע.

  • במידה ויש טעות במייל המקורי או אם האירוע/השיעור מבוטל או נדחה – יישלח מייל ווואטסאפ עם עדכון.

  • תזכורות לאירועים -  ניתן לשלוח תזכורת בוואטסאפ לאירוע קרוב, תוך 48 שעות לפני תחילתו. מכיוון שבדרך כלל האירוע יפורסם בהודעה ייעודית, כחלק מהניוזלטר, וגם בתזכורת – אין צורך לשלוח תזכורות נוספות על מנת לעודד הגעה.